My life

Hej, jag tänkte börja med att skriva om mitt liv och vad jag gör på fritiden mm.
Spiritz Friend (Spirit) F.1996

Spirit är min underbara sköt ponny som står på BRS.
Jag har ridit på BRS i snart 4 år och tror inte att jag kommer byta ridskola :)
Jag har skötit Spirit sedan onsdagen den 18/5-2011.
Spirit är en busig ponny med glimteni ögat!
Han blir väldigt stark när man rider och speciellt i dressyr för hanns rätta element är hoppning!
Spirit kan vara jätte fin i dressyren oxå men då måste man har ridit typ en timma innan och mjukat upp honnom rejällt!
Jag älskar dig Sprutten du är det bästa som hänt mig <3
bild tagen av Spirit's andra skötare Emelie Erikssson


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0