hej

läs detta som om det var onsdag kväll! På dagens "ridpass" elr vi hade teori vi tränade fattningar och att dom alltid ska va ställda i nacken innot idagoch jag skulle såklart trampa ner hälen O_o (som jag kan man jag trampar automatiskt ner TÅRNA -_- ) men aja fick rida Grå en stund han va jätte fin å gulli! kanske ska börja rida han lite mera? fick inte träffa prinsen :( <3 ONSDAG SLUT på torsdag hände vell inget speciellt,,,, blev klar med förklädet i syslöjden :) TORSDAG SLUT! NU: men ska till spirit å Ylof istället för har nt varit där på hela veckan så jag väljer bort Hamlet BARA idag <3 Snart kmr mammi så hon ska köra mej snart då får jag träffa Hannah <3 /// det är nge fel så jag kan nt ladda upp bilder -_- sorryyyy


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0